Велюнський навчально-виховний комплекс

"ЗОШ І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" імені Олександра ЯрмолічаПонеділок, 25.09.2017, 02:50
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Меню сайту

Форма входу

ВИХІД
Категорії розділу
Навчальна діяльність [27]
Новини з навчальної діяльності школи
Виховна робота [90]
Новини з виховної роботи

Велюнь 
[20.09.2017][Виховна робота]
Запрошення на день учителя (0)
[12.09.2017][Виховна робота]
Батьківські збори (0)
[08.09.2017][Виховна робота]
Учнівська конференція 2017 (0)
[02.09.2017][Виховна робота]
Перший дзвоник (0)
[17.06.2017][Навчальна діяльність]
Батьківські збори (0)
[14.06.2017][Виховна робота]
День квітів (0)
Пошук



Національна дитяча гаряча лінія



Булачок Ірина Володимирівна

Практичний психолог

Велюнського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ»

дитячий садок «Колосочок»

Освіта вища (спеціаліст ІІ категорії)




- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

- корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами

- психологічний супровід обдарованих дітей;

- психологічний супровід новоприбулих дітей;

- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.




     Основне завдання психолога - зробити життя дитини в садку зручним, комфортним, перш за все, з точки зору дитячої психіки, загальних і індивідуальних особливостей її розвитку. Педагог-психолог повинен допомогти вихователю і батькам дитини знайти і пояснити приховані причини деяких дитячих невдач, вчинків та особливостей поведінки. Психолог зобов'язаний не «пропустити» малюка, труднощі якого знаходяться на межі норми, щоб разом з батьками та іншими колегами допомогти йому справитися з ними ще до школи. Для того, щоб вирішувати всі ці завдання, я, як психолог дошкільного закладу, планую свою роботу  в кількох напрямах. 

     Перший - це діагностика. Протягом усього навчального року психолог у садку спільно з вихователем проводить так звану психолого-педагогічну діагностику. Вона включає в себе контроль над засвоєнням знань, умінь і навичок дітьми різних вікових груп відповідно з програмою. На підставі цих даних проводиться аналіз роботи педагогічного колективу. Тобто три рази протягом року кожній дитині пропонуються завдання, які дозволяють судити про те, наскільки вона засвоює програму. Якщо результати показують, що малюк не справляється, погано себе веде, не володіє навичками самообслуговування відповідно до віку, психолог проводить додаткові дослідження на зрілість основних психічних процесів, які забезпечують всю вищеописану діяльність. Також протягом року психолог вивчає відносини в дитячому колективі, виявляє лідерів, тих, з ким ніхто не дружить, допомагає вихователю планувати роботу з поліпшення відносин між дітьми. 

          Другий напрямок - це консультації.

     Вони бувають двох видів: ті, які планує сам психолог, і за запитом батьків. Перші -  проводяться протягом року за темами, які, на мою думку, актуальні для конкретної  вікової групи та контингенту батьків. 

     Про плановi консультації батьків оповіщає вихователь. І дуже важливо, щоб мама чи тато, або хоча б бабуся все-таки знайшли час для відвідування подібних заходів. Досвід роботи багатьох фахівців показує, що батько, який пропустив ту чи іншу консультацію, приходить сам до психолога саме з тим питанням, яке на консультації вже висвітлювалося. Наприклад, на початку року психолог запрошував батьків малюків на збори, присвячені проблемі адаптації до дитячого садка. Ті дорослі, які не знайшли можливості прийти, через деякий час самі звертаються з проблемою щоденних істерик дитини, у зв'язку з небажанням йти в садок. Також на загальних консультаціях батьки мають можливість побачити, що ті труднощі, які вони відчувають у вихованні свого малюка, властиві багатьом іншим сім'ям. Це дуже важливо для об'єктивної оцінки своєї дитини. Від багатьох мам доводиться потім чути: «а я думала, що мій один такий». 

     Консультації за запитом - будь-які проблеми, які хвилюють близьких малюка. І це необов'язково питання, пов'язані з розвитком крихітти або її поведінкою. Будь то мама чи тато, бабуся чи дідусь, вони можуть і повинні звертатися до психолога, коли їм здається, що з дитиною щось не так. Одним словом, будь-яке занепокоєння батьків, пов'язане з дитячим садком, має бути вичерпане, тому що воно неодмінно позначиться на маленькiй людинi, на її ставленнi до вихователя і відвідування саду. 

     Чим ще займається психолог в дитячому садку? Веде корекційну роботу. Діти, як відомо, всі різні. Одна розвивається швидше, інша повільніше. Психічні процеси теж формуються стрибкоподібно. І часом буває, що розвиток якоїсь психічної функції потрібно трохи підштовхнути, щоб налагодилося нормальне засвоєння знань або поведінка. З цією метою психолог в дитячому садку планує і проводить з дитиною корекційні заняття. Попередньо він обов'язково доводить до відома батьків. Тому що успіху можна досягти тільки при абсолютній єдності вимог і довірі. Також будь-яка травмуюча ситуація, що спричинила за собою зміни в поведінці дитини, наприклад, малюк став мочитися після спільного перегляду з татом фільму «Паранормальне явище», теж вимагає проведення з малюком серії корекційних занять. 


Сторінка для батьків

1. Відповідайте на запитання дитини терпляче і чесно.

              2. Сприймайте запитання і висловлювання дитини всерйоз.

              3. Надайте дитині кімнату або куток лише для її справ.

              4. Знайдіть місце, де дитина змогла б показувати свої роботи і досягнення.

              5. Не лайте дитину за безладдя на столі, якщо це пов'язано з її творчим  процесом.

                  Проте вимагайте робити лад після закінчення роботи.

              6. Покажіть дитині, що її люблять і приймають, безперечно, такою, якою вона є, а не за її успіхи і досягнення.

              7. Доручайте своїй дитині посильні справи і турботи.

              8. Допомагайте їй будувати власні плани й ухвалювати рішення.

              9. Допомагайте їй поліпшувати результати своєї роботи.

            10. Беріть дитину в поїздки цікавими місцями.

            11. Допомагайте дитині спілкуватися з ровесниками різних культурних середовищ.

            12. Не порівнюйте свою дитину з іншими, вказуючи при тому на її недоліки.

            13. Не принижуйте свою дитину, не давайте їй відчути, що вона гірша за вас.

            14. Привчайте дитину мислити самостійно.

            15. 3абезпечте дитину книжками, іграми та іншими потрібними їй речами для улюблених занять.

            16. Спонукайте дитину придумувати історії і фантазувати. Робіть це разом із нею.

            17. Привчайте дитину з малих, років до регулярного читання.

            18. Уважно ставтеся до її потреб.

            19. Залучайте дитину до спільного обговорення загальних сімейних справ.

            20. Не дорікайте дитині за помилки.

            21. Хваліть за будь-які успіхи.

            22. Учіть її спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

            23. Розробляйте практичні експерименти, що допомагають дитині більше дізнаватися.

            24. Не забороняйте дитині бавитися з усяким непотребом - це стимулює її уяву.

            25. Спонукайте дитину знаходити проблеми і потім розв'язувати їх.

            26. Хваліть дитину за конкретні вчинки й успіхи і робіть це щиро.

            27. Не обмежуйте теми, цікаві для дитини.

            28. Давайте дитині можливість самостійно приймати рішення і нести відповідальність за них.

            29. Допомагайте стати особистістю.

            30. Допомагайте знаходити варті уваги телепрограми і радіопередачі.

            31. Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її можливостей.

            32. Заохочуйте максимальну незалежність від дорослих, не втраючи при тому поваги до них.

            33. Вірте у здоровий глузд вашої дитини і довіряйте їй.

            34. Намагайтеся, щоб основну частину роботи, за яку взялася ваша дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо ви не впевнені в позитивному кінцевому результаті. Дайте дитині таку можливість.



Менше  сварити - більше  хвалити!

Менше  карати - більше  любити!

Менше  вимог - більше  послідовності!

Менше  скарг - більше  життєлюбства!

Менше  погроз -більше  радості!

 « Тиждень психології в ДНЗ»

В садочку «Колосочок» проходив  «Тиждень психології в ДНЗ»

В ході тижня  практичним психологом було проведено:

Опитування серед батьків  « Паркан психологічного розвантаження» (залиште свою думку про роботу дитячого садка)

Анкета для батьків  «Якість обслуговування в ДНЗ»



Опитування «Дерево побажань

( напишіть  побажання  працівникам днз)


«День емоцій»

Опитування серед батьків та дітей «Калейдоскоп настрою»

(намалюйте свій емоційний стан з яким Ви прийшли в садок ….

та  емоційний стан коли йдете додому»




Заняття  «Моя сім»я»

 «Я бажаю своїм батькам….  (виготовлення подарунка своєму другу) 





Заняття «Моя Клякса – добра, сумна,  кумедна…» 




Конкурс для батьків  «Відгадайте  посмішку свого малюка»





Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 22

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Національна дитяча гаряча лінія

Велюнський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ © 2017
Використовуються технології uCoz